BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

Tuesday, May 11, 2010

TIDUR TIDUR AYAM



apa maksud tidur ayam ni sebenarnya?
kalau tidur-tidur ayam maksudnya, tidur separa sedar. kalau tidur ayam?
tidur separa ayam?
atau separa ayam separa tidur? jadi apa?
ntah ler..

kenapa aku susah tidur, ayam pun boleh tidur, padahal dia tak buat apa-apa pun. badan pun tak penat. aku yang punya aktif, kerja mengalahkan buruh kasap ni pun susah nak tidur.
apa akan jadi kalau aku tak tidur 3 hari berturut-turut?
kalau aku tidur 3 hari berturut-turut plak,jadi apa?
ish.. dahla, pening kepala aku. otak aku tengah jem sekarang ni, senak macam disimpul-simpul.. ni baru 2 hari aku tidur-tidur ayam. kalau 3 hari aku tak tidur-tidur? mau nye meletup.. tak pun, putus wayar sorat dua. terus shot.. ke tanjung moktan la jawabnye.. arrggghhhhh!!

1 comments:

Whoopz said...

Hahah.. Gwa laen sket.. Tido2 itik..